[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

dij mar 27 08:42:36 CET 2014

Bon dia Enric,
Finalment no podré anar a la trobada per un compromís familiar. Si hi ha
algun canvi t'ho dic.
Algú vol anar a explicar què fem i aprendre d'altres experiències?
Jordi
El dia 23/03/2014 11.12, "Jordi Clopes Esteban" <jordiclopes a gmail.com> va
escriure: