[MataroSensefils] Pescar el PoP amb xarxa

Ferriol ferriol a musaik.net
dic jul 23 18:01:32 CEST 2014

Això es posa ben interessant, sí, sí parlem del mateix.

Hem de parlar-ne, està clar. I ens haurem d'arremengar si cal, també
està clar. MatWifi és collonut que existeixi i ja està fent molt per la
xarxa. Jo penso en el mateix que pot fer MatWifi però que ho gestionin
els usuaris que en siguem els socis, tu ho has dit una cooperativa.
Paco, segur que hi pot haber el problema de la "clientització" i que
només hi així exigències però serà la seva pròpia empresa, no d'altres
amb ànim de lucre sinó amb ànim de col·lectivitzar.

Així que li fotem PoP, gambes i músclus a la paella i a remenar !

Ja tenim un altre GuifiLab dibuixat sobre el model organizatiu, ja en
són 2: VeuIP i model.

M'apunto el número de compte Jordi, i hi poso el meu granet de sorra.

Salut, amor i xarxa !

El 23/07/14 17:10, Jordi Clopes Esteban ha escrit: