[MataroSensefils] Pescar el PoP amb xarxa

Paco Esteban paco a onna.be
dij jul 24 11:51:18 CEST 2014

On Wed, 23 Jul 2014, Ferriol wrote:

> Això es posa ben interessant, sí, sí parlem del mateix.
>
> Hem de parlar-ne, està clar. I ens haurem d'arremengar si cal, també està
> clar. MatWifi és collonut que existeixi i ja està fent molt per la xarxa. Jo
> penso en el mateix que pot fer MatWifi però que ho gestionin els usuaris que
> en siguem els socis, tu ho has dit una cooperativa. Paco, segur que hi pot
> haber el problema de la "clientització" i que només hi així exigències però
> serà la seva pròpia empresa, no d'altres amb ànim de lucre sinó amb ànim de
> col·lectivitzar.

Crec que anem en la mateixa direcció de pensament.
No m'entengueu malament. No veig cap inconvenient en que les empreses
donen serveis sobre la xarxa de guifi.net, que hi participen,
inverteixen i treguin rendiment. El que no acabe de tenir clar és que
gestionen (d'una manera més o menys transparent o més o menys
monopolística) un punt central d'importància com sería aquest.
El tema cooperativista té el seu punt, però els neguits de que parlava
en l'anterior email son ben presents.

> Així que li fotem PoP, gambes i músclus a la paella i a remenar !

Com a valencià això m'ha fet mal. Molt. :-P
"Arroz con cosas no es paella"

https://www.youtube.com/watch?v=W1_xB3CRrIM

> Ja tenim un altre GuifiLab dibuixat sobre el model organizatiu, ja en són 2:
> VeuIP i model.

Dates ?

Salut.

--