[MataroSensefils] [ususaris] sopa de pedres

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dis feb 15 17:36:12 CET 2014

Bones Enric,

ara que ja estem "connectats" i he donat un cop d'ull a la sopa..i...
carai com ha millorat amb els anys :))))
com els bons vins!!
us ho heu currat molt!!

nomes un dubte:
quan vaig a:

http://sopa.matarosensefils.net/content/p2p

no em funcionen:
http://sopa.matarosensefils.net/sites/sopa.musaik.net/files/sopa/Pel.licules/Pendents
quan provo de pujar continguts via:
ftp://sopa.musaik.net/
Pujar Material per FTP <ftp://sopa.matarosensefils.net>
ftp://sopa.matarosensefils.net/

tampoc

correcte?

>  Salut,
>
> Al 12/02/14 07:12, En/na ivan ha escrit:
>
> ¿funciona la sopa.matarosensefils.net o sopa.musaik.net?
> a mi avui no em funcionen i si entro a la IP em sur el missatge "404 Not
> Found"
>

> http://sopa.musaik.net
> no ha deixat de funcionar, i ara funciona, ... teòricament.
> Però
> http://sopa.matarosensefils.net
> si que no funcionava, hi havia una cosa mal configurada, però compto que
> han estat 4 o 5 dies.
> Ara ja va.

> [...]

S.E.T.U.P. Informàtica S.L
http://www.setup.cat
http://shop.setup.cat
tel: 93.881.42.48 sat:902.91.81.19

<https://maps.google.es/maps/ms?msa=0&msid=210654342529009391287.0004dc3703fb5905dca55&ie=UTF8&ll=41.926057,2.246685&spn=0.000838,0.001725&t=h&z=19&vpsrc=1&iwloc=0004dc371b901ff63d3a2>

<http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
Aquesta comunicació s'adreça exclusivament al seu destinatari i podria
contenir informació sotmesa a secret professional de caràcter confidencial
o la divulgació de la qual sigui prohibida per la legislació vigent.Si el
receptor d'aquest correu electrònic és el destinatari o persona responsable
per lliurar el missatge al destinatari, se l'informa que qualsevol
divulgació, distribució o còpia d'aquesta comunicació resta estrictament
prohibida. Si Vd. ha rebut per error aquesta comunicació us  preguem que
ens ho comuniqueu immediatament. Als efectes del que disposa la Llei
Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem
que les dades de caràcter personal que puguin constar en aquest document,
seran incorporades a un fitxer responsabilitat de *Setup informàtica, SL*,
la finalitat del qual serà dur a terme les gestions derivades de la relació
comercial establerta. Les dades seran tractades de manera confidencial i
respectant les normes estipulades a l'anomenada LOPD. Podreu exercir els
drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les
dades dirigint-vos per escrit a: *Setup informàtica, SL c/ de la Llotja, 9 *
de* Vic-08500 (Barcelona). *Gràcies