[MataroSensefils] [ususaris] sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll feb 17 14:48:35 CET 2014

Salut,

Al 15/02/14 17:36, En/na Jordi Soler ha escrit:
> Bones Enric,
>
> ara que ja estem "connectats" i he donat un cop d'ull a la sopa..i...
> carai com ha millorat amb els anys :))))
> com els bons vins!!
> us ho heu currat molt!!

Moltes gràcies!
Aquests comentaris sempre animen!!!!

> nomes un dubte:
> quan vaig a:
>
> http://sopa.matarosensefils.net/content/p2p
>
> no em funcionen:
> http://sopa.matarosensefils.net/sites/sopa.musaik.net/files/sopa/Pel.licules/Pendents
Tens raó, i merci per avisar.
Al canviar d'apache2 a nginx, no hem configurat l'accés als directoris
de continguts.
Tampoc funcionaven enllaços com els Documentals. Merci per avisar.
Ara ja va. Comproveu-ho!!!
> quan provo de pujar continguts via:
> ftp://sopa.musaik.net/
> Pujar Material per FTP <ftp://sopa.matarosensefils.net>
> ftp://sopa.matarosensefils.net/
El ftp també l'haig de configurar, tens raó. Vam canviar el tallafocs i
no vam tenir en compte el ftp.
Després de dinar intentaré aixecar-lo, aviso.