[MataroSensefils] [ususaris] sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dic feb 12 12:17:41 CET 2014

Salut,

Al 12/02/14 07:12, En/na ivan ha escrit:
> ¿funciona la sopa.matarosensefils.net
> <http://sopa.matarosensefils.net> o sopa.musaik.net
> <http://sopa.musaik.net>?
> a mi avui no em funcionen i si entro a la IP em sur el missatge "404
> Not Found"

http://sopa.musaik.net
no ha deixat de funcionar, i ara funciona, ... teòricament.
Però
http://sopa.matarosensefils.net
si que no funcionava, hi havia una cosa mal configurada, però compto que
han estat 4 o 5 dies.
Ara ja va.

Però si poses la ip no ha de funcionar.

Aprofito per comentar canvis a la sopa.
Ara tenim una màquina física molt més potent: 8gb de RAM i 4CPU a 3,4GHZ.
Hem estat un mes amb una de molt més lenta.
També hem canviat el servidor web. Abans era apache2 i ara és nginx.
Sembla que per aquí també ha millorat molt.

> moltes gràcies, per la feina Enric.
>
> jo no gestiono la Sopa de Pedres, si us plau qualsevol cosa, pregunteu
> a la llista llista a matarosensefils.net <mailto:llista a matarosensefils.net>
>

> els enllaços de la Sopa son aquests:
> sopa.matarosensefils.net <http://sopa.matarosensefils.net>
> sopa.musaik.net <http://sopa.musaik.net>
> sopa.escorxador.matarosensefils.net
> <http://sopa.escorxador.matarosensefils.net>

Coneixes el Taller de reparacions socials, culturals i sostenibles?
Tu també hi tens lloc a Can Fugarolas
<http://www.verkami.com/locale/ca/projects/7302-rehabilitacio-de-can-fugarolas-taller-de-reparacions-socials-culturals-i-sostenibles>