[MataroSensefils] Informació guifi.net zona Malgrat-Palafolls-Tordera

Jordi Moles Blanco jordi.moles a gmail.com
diu ago 17 22:39:44 CEST 2014

Andreu!!

tu per aquí... estàs en tot, eh! hehehe.

gràcies per el consell, provaré sort allà.

salut!

El dia 17/8/14, Andreu Bassols Alcón <andreu.bassols a gmail.com> ha escrit: