[MataroSensefils] Informació guifi.net zona Malgrat-Palafolls-Tordera

Andreu Bassols Alcón andreu.bassols a gmail.com
diu ago 17 21:09:41 CEST 2014

Hola Jordi!!

Benvingut :)

Jo crec que a Guifi-Maresme trobaràs més guifaires més prop!!

https://llistes.guifi.net/sympa/subscribe/guifi-maresme

Salut,

El dia 17 agost de 2014 0:05, Jordi Moles Blanco <jordi.moles a gmail.com> ha
escrit:

Andreu Bassols i Alcón
+ http://about.me/anigwei
+ Fórmula.CAT <http://www.formula.cat/> - Música en Català i Grups Emergents