[MataroSensefils] Informació guifi.net zona Malgrat-Palafolls-Tordera

Jordi Moles Blanco jordi.moles a gmail.com
diu ago 17 00:05:27 CEST 2014

Bones!

primer de tot... perdoneu la intrusió. Ja sé que no estem en la
mateixa zona però m'està costant molt trobar gent de la meva zona que
estigui activa i que tingui informació per poder iniciar-me a
guifi.net.

la zona segueix sent una illa després de tants anys d'iniciar el
projecte, i sembla que la gent es va cansar i va abandonar.

les webs de palafollswireless, torderawireless, blaneswifi i
altres.... ja no funcionen i no he pogut obtenir cap resposta dels
mails que hi ha com a contacte dels nodes de la zona. Alguns, fins i
tot, em retornen el missatge perquè diuen que ja no existeix la
bústia.

bé... doncs, simplement, m'agradaria saber si algú sap alguna cosa
d'aquesta gent per tal de poder-hi contactar i poder dinamitzar el
tema. Ara mateix, des del castell de Palafolls es pot connectar al
truncal que s'ha estrenat aquest any. A mi m'agradaria col·laborar en
fer-ho possible però per començar he de contactar amb el que en teoria
s'encarrega de gestionar aquest node i encara no he pogut.

us agrairé qualsevol informació que em pugueu donar.

salutacions i gràcies.