[MataroSensefils] Rlan ???

Joan Pons joan a dracnet.com
dim ago 19 13:57:50 CEST 2014

Hola a tothom,

No, aquest no es un missatge sol·licitant ajuda per una incidència a la
xarxa o informant sobre algun router caigut :)

Només volia saber si algú coneix aquesta gent
http://www.rlan.biz/spain/index.php

tenen pinta de ser uns pirates que aprofiten infraestructura i nom de
guifi.net

http://www.rlan.biz/spain/planes.php

Per cert Jose, tens resolt el tema de la memòria DDR2 ?  jo estic segur que
tinc alguna cosa.

SAX per a tothom!

Joan Pons