[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

diu abr 6 23:07:42 CEST 2014

Hola!

Avui he pogut assistir al debat sobre "Cooperativisme i economia
alternativa" de la Trobada per la Unitat Popular <http://trobadaup.cat/>.
El debat ha estat introduït per una explicació força interessant a càrrec
d'en Josep Lluís Jornet del Col·lectiu Ronda sobre el Cooperativisme en
general i Mataró en particular. Després hi ha hagut una roda de presentació
dels col·lectius assistents: cooperatives de treball de l'àmbit multimèdia,
horticultura, etc i cooperatives de consum de la ciutat. En l'apartat de
presentacions i amb l'ajuda de l'Enric hem intentat explicar molt breument
què fem des de Mataró sense fils i Guifi.net.
S'han parlat de forces temes de l'àmbit cooperativista i del Cafè nou i
l'espai de Can Fulgarolas com a punts físics de la ciutat que actuaran com
a punts de trobada entre diferents col·lectius. A Can Fulgarolas hi estem
col·laborant alguns membres de Mataró sense fils i ja els hem dotat de
connectivitat a Internet a través del micro-operador local MATWIFI.

Personalment m'ha semblat interessant i he pres nota d'un parell de planes
webs que han comentat per tal de trobar alternatives de consum:

http://mecambio.net/
http://www.pamapam.org/

A banda del que personalment he après, penso que ha servit per visibilitzar
una mica el que fem entre d'altres col·lectius actius de la ciutat. L'Enric
també hi era al debat i podrà afegir el que cregui adient.

Seguim!

Jordi

El dia 2 abril de 2014 8.20, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: