[MataroSensefils] Fwd: Trobada per la Unitat Popular a Mataró- Mataró sense Fils

dic abr 2 08:20:01 CEST 2014

Bon dia,
Finalment diumenge al matí podré anar al debat de les 12:15 "Economia
alternativa i cooperativisme"
Fins diumenge doncs
Jordi
El dia 27/03/2014 8.47, "Mercè Marsal" <marsalmerce a gmail.com> va escriure: