[MataroSensefils] La llista de guifi està operativa?

dim nov 12 10:15:33 CET 2013

Hola Jordi!

Sí que està operativa. L'error de *Bandwidth Limit Exceeded* (Limit d'ample
de banda excedit) és del servidor web on està hostatjada la llista. Els que
estem subscrits a la llista seguim rebent els correus però no es pot
consultar l'històric via web.

Ja que en Jordi Català treu el tema, recordar-vos la proposta de passar la
llista a Google Groups. Es van fer altres propostes però cap s'ha concretat
i seguim sense tenir accessibles la llista tant per correu com via web
(tipus foro).

El grup de Google que vaig crear encara segueix creat i disponible.

A tope!

Jordi

El dia 12 de novembre de 2013 7.17, Jordi Català i Vilanova <
jcvpolaco a msn.com> ha escrit: