[MataroSensefils] La llista de guifi està operativa?

Jose Legido jose a legido.com
dim nov 12 17:10:34 CET 2013

Bona tarda.
Hi ha un problema on tenim allotjada la web i el servidor de correu,
en principi ja ho he sol·lucionat.
Jo no vull que la llista de mataró estigui a google, prefereixo
administrar-la nosaltres, així que hem comprometo a migrar-la a
servidors de matarosensefils i que funcioni bé i intentar recuperar
l'històric de fa deu anys.

Ara enviaré un parell de correus per separar fils