[MataroSensefils] La llista de guifi està operativa?

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim nov 12 07:17:19 CET 2013

Hola, bon dia.
Fa temps que no passo per mataró, on hi tinc un node activat (actualment desconnectat perquè no hi visc, és segona residència), però m'agrada saber com va la comunitat.
Fa setmanes que intento accedir a la llista per veure què es cou dins de GUIFI, però no em deixa.

i em surt un error:
Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your
request due to the site owner reaching his/her
bandwidth limit. Please try again later.

Apache/2.2.16 (Unix) mod_ssl/2.2.16 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5
DAV/2 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635
Server at mail.matarosensefils.net Port 80

hi ha algun problema amb la llista o amb la connexió guifi?
jo normalment faig servir la porta de l'escorxador per connectar-me a internet, i estic enllaçat a Matalamos.
Algú sap alguna cosa?

moltes gràcies