[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

René Vives rene.vives a gmail.com
dis maig 18 19:45:15 CEST 2013

Hola Enric,

en el llistat de trastos a monitoritzar pel servidor de gràfiques de
mataró hi ha:
41349,#MatSimoCapmanyRd2,10.140.53.34,wlan1;MatMtSmCpmnyRd2CPE0|wlan2;MatMtSmCpmnyRd2CPE1,Working

aquest trasto és la radio que tens definida a la web però a la web diu
que és una RB600 mentre que pel que dius és una nanostation loco.

Caldria corregir-ho a la web, ja que com diu en José les gràfiques es
basen amb el nom d'interficie que té definit a la web i no és el
mateix que té una RB600 que una loco.

Respecte els altres trastos, a la web hi ha definits MatMlDonkeySopa i
SopaDePedres que no tenen ip de guifi. Quina ip ha de tenir cadascun
d'aquests? Hi ha més servidors que vols tenir a guifi?

El 18 de maig de 2013 19.33, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: