[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

Enric enric a musaik.net
dis maig 18 19:52:35 CEST 2013

A 2013-05-18 19:45, René Vives escrigué:
> Hola Enric,

Salut,

> en el llistat de trastos a monitoritzar pel servidor de gràfiques de
> mataró hi ha:
>
> 41349,#MatSimoCapmanyRd2,10.140.53.34,wlan1;MatMtSmCpmnyRd2CPE0|wlan2;MatMtSmCpmnyRd2CPE1,Working

ho acabo de veure gràcies al wiki, tal i com ha dit en Jose.

> aquest trasto és la radio que tens definida a la web però a la web
> diu
> que és una RB600 mentre que pel que dius és una nanostation loco.
>
> Caldria corregir-ho a la web, ja que com diu en José les gràfiques es
> basen amb el nom d'interficie que té definit a la web i no és el
> mateix que té una RB600 que una loco.

Això ara està així perquè vaig fer proves en el seu moment i algú em va
dir que provés de posar que és una RB pel tema dels servidors darrera.
Però ara ho canvio.

> Respecte els altres trastos, a la web hi ha definits MatMlDonkeySopa
> SopaDePedres que no tenen ip de guifi. Quina ip ha de tenir cadascun
> d'aquests? Hi ha més servidors que vols tenir a guifi?

De moment només tinc aquests:
SopaDePedres 10.140.53.35
MlDonkey  10.140.53.36

però m'agradaria posar-lo algun més endavant. Com la còpia del servidor
de correu que tenim a la Geganta.

Jose: Dius que el servidor de gràfiques està a Bilbo, ja ho creia així,
però hi he entrat i no té el
paquet snmp per fer la comprovació.
Però crec que com dius el problema està en el nom de l'interfície.
També m'ho miro ara.

Merci per les respostes!

PD: Força Coromines!! Volem la segona línia!!
http://fempinya.coromines.cat