[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

Jose Legido jose a legido.com
dis maig 18 19:33:14 CEST 2013

Quan tingui moment m'ho miro, però això parlàvem ahor al guifilab
Mira si el npm de la interfície es correcte
Per debugar servidor de gràfiques crec que al wiki vaig ficar 4 coses
El servidor de gràfiques es bilbo

Salut!