[MataroSensefils] Configurar node SopaDePedres a guifi.net

Enric enric a musaik.net
dis maig 18 19:28:44 CEST 2013

Salut,

tinc problemes per configurar bé el node de la Sopa de Pedres a la web.
Vull graficar i no grafica i a més, m'agradaria graficar l'ús dels
diferents servidors que hi tinc.
I hi ha coses que em perdo.

Per això demano ajuda.

El meu node:
http://guifi.net/ca/node/43564

Tinc una Loco5 apuntant a Torre Maresme amb IP 10.140.53.34.
Tinc habilitat el snmp tal i com em dóna unsolclic.
A més si des d'una altra màquina executo
# snmpwalk -v2 -c "public" 10.140.53.34
em respon el que ha de respondre.
Però no grafica, per tant, el servidor de gràfiques no hi arriba.
Quin és el servidor de gràfiques? Algú ho pot provar o dir-me quin és
per provar-ho jo perquè no arriba?

I el segon problema que crec que ja he comentat a la llista és que no
ser configurar la web de guifi per tenir el que realment tinc:
Una Loco5 i connectat per cable, la Sopa de Pedres i El Mldonkey.
M'agradaria graficar-ho tot, però no me'n surto.
Help!

Creus que la crisi és dolenta?

Doncs cal reconvertir-la, és el moment històric per fer-ho.

Mira què diu aquest filòsof:

http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071