[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Enric enric a musaik.net
dll gen 14 18:55:13 CET 2013

Salut,

doncs ens hi posem.
Veient que el debat no continua, ho provem.

Jo crec que n-1 està de sobre a l'alçada de les espectatives que busquem:
Podem crear fòrums que estiguin relacionats amb llistes de correu, podem
crear pàgines i que se'ns enviï un correu cada cop que es modifica
alguna cosa del grup, podem pujar-hi fotos, podem crear etherpads (o
pàgines col·laboratives que es poden editar simultàniament), pàgines
estàtiques, wiki, ...

Ara, el tema drupal, ens permet tot això, però cal construir-lo. I el
que no acabo de saber, és exactament el que necessitem. Podem crear una
llista de les necessitats i anar classificant-les per ordre de
preferència. I després decidim com ho posem i a on.

Al 10/01/13 14:37, En/na Joan Pons ha escrit: