[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 15 08:05:31 CET 2013

El 14/01/2013 20:46, "Enric" <enric a musaik.net> escribió:

> Salut,
>
> doncs ens hi posem.
> Veient que el debat no continua, ho provem.
>
> Jo crec que n-1 està de sobre a l'alçada de les espectatives que busquem:
> Podem crear fòrums que estiguin relacionats amb llistes de correu, podem
crear pàgines i que se'ns enviï un correu cada cop que es modifica alguna
cosa del grup, podem pujar-hi fotos, podem crear etherpads (o pàgines
col·laboratives que es poden editar simultàniament), pàgines estàtiques,
wiki, ...

> Ara, el tema drupal, ens permet tot això, però cal construir-lo. I el que
no acabo de saber, és exactament el que necessitem. Podem crear una llista
de les necessitats i anar classificant-les per ordre de preferència.

Crec que el que es necestia i es mes prioritari es crear un forum i que
cada entrada del forum sigui un correu a la llista i viceversa

Altre punt seria recuperar l'històric de correus i importar-ho al mailman.
Crec que Enric tens tots els correus

> I després decidim com ho posem i a on.
>

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                                      Enric.
>
> Al 10/01/13 14:37, En/na Joan Pons ha escrit:

avantatges respecte drupal+foro o similars (disponibilitat, accessibilitat,
repercussió, distribució de la informació, millor recerca, etc) i a més a
més és “gratis” en temps d’instal·lació/configuració i costos de
manteniment o hosting. Malgrat això, totalment d’acord amb el que comenta
l’Enric (faltaria més), però si sospeso avantatges i inconvenients
d’utilitzar els serveis de google, de moment, em quedo amb google, però
sense descartar utilitzar un altre sistema quan convingui (per això la
importància dels backups).

de TED que penso és interesant (subtitulat en 39 idiomes, si, també en
català), el comparteixo pel qui l’interessin aquest temes.

de privacitat de n-1 ? enllaça a https://n-1.cc/privacy que sembla
redirigir-te a https://n-1.cc/About

Enric
de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

proporcionem de forma gratuïta, ell n'obté uns beneficis monstruosos. A
part que restringeix les nostres llibertats acumulant un control sobre la
informació sense precedents.

moments hi ha opcions en programari lliure, gratuïtes i que segueixen la
filosofia del comuns sensefils a l'abast.

funcionant, i la del drupal s'hauria de treballar, però és factible.
Utilitzant el mòdul captcha (que és el de comprovar mitjançant unes lletres
"mal" posades si ets una persona una màquina) podem utilitzar un fòrum
sense autentificar usuaris si volem.

Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu