[MataroSensefils] la connexió no acaba de funcionar (Mercè Marsal)

Enric enric a musaik.net
dll abr 22 22:09:19 CEST 2013

Salut,

continuo amb el serial de la Sectorial 2,4GHz de Torre Maresme.
He remenat els canals i he canviat de 802.11b a 802.11b/g i a 802.11g,
però no he notat canvis considerables.
La veritat és que se m'ha fet difícil fer comparacions, perquè oscil·la
molt l'ample de banda de l'interfície que et dóna la Mikrotik.
Però fent proves directes de baixades de la sopa, va oscil·lant molt i a
vegades està per sobre 500Kb/s, però la majoria d'estona està entre
0-150Kb/s.
Però crec que les proves no són fiables, suposo que hauria de provar de
baixar una peli sencera i després fer comparacions, baixant-les de
maneres diferents.
Hi ha alguna manera/protocol/mètode/comhofeu per veure l'ample de banda?

Al 22/04/13 09:53, En/na Mercè Marsal ha escrit:
> Bon dia!
>
> no acabo d'entendre massa res del que heu estat fent, però ahir em
> vaig connectar i tot funcionava bé. :)

> Moltes gràcies, gent!
>
> Salut!!!
>
> El 19 d’abril de 2013 10.54, Enric <enric a musaik.net
> <mailto:enric a musaik.net>> ha escrit:
>
>     A 2013-04-19 08:15, Jordi Clopes Esteban escrigué:
>
>         I de canal?
>

>     Aquests canvis no suposen res per els clients no?
>     Doncs es poden anar fent i provant simultàniament, no?
>     Jo ho podria fer, però no ho podré provar fins diumenge.
> [...]

La Tatcher és morta!
Molta gent a Anglaterra ho està celebrant
No passa com aquí com en Fraga, assassins que moren i encara els hi fan
homenatges
Una mica de música celebrant la seva mort
<http://www.youtube.com/watch?v=s4BCUWopQQ4&list=PL323DAC01E5278B48&index=4>