[MataroSensefils] la connexió no acaba de funcionar (Mercè Marsal)

Jose Legido jose a legido.com
dll abr 22 22:12:33 CEST 2013

El 22/04/2013 22:09, "Enric" <enric a musaik.net> escribió:

> Salut,
>
> continuo amb el serial de la Sectorial 2,4GHz de Torre Maresme.
> He remenat els canals i he canviat de 802.11b a 802.11b/g i a 802.11g,
però no he notat canvis considerables.
> La veritat és que se m'ha fet difícil fer comparacions, perquè oscil·la
molt l'ample de banda de l'interfície que et dóna la Mikrotik.
> Però fent proves directes de baixades de la sopa, va oscil·lant molt i a
vegades està per sobre 500Kb/s, però la majoria d'estona està entre
0-150Kb/s.
> Però crec que les proves no són fiables, suposo que hauria de provar de
baixar una peli sencera i després fer comparacions, baixant-les de maneres
diferents.
> Hi ha alguna manera/protocol/mètode/comhofeu per veure l'ample de banda?

Pots provar amb iperf

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                                      Enric.
>
> Al 22/04/13 09:53, En/na Mercè Marsal ha escrit:

connectar i tot funcionava bé. :)

TorreMaresme per anar fent proves.

Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

és dels imbècils" Joan Sales. Incerta Glòria]