[MataroSensefils] la connexió no acaba de funcionar (Mercè Marsal)

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dll abr 22 09:53:39 CEST 2013

Bon dia!

no acabo d'entendre massa res del que heu estat fent, però ahir em vaig
connectar i tot funcionava bé. :)

Moltes gràcies, gent!

Salut!!!

El 19 d’abril de 2013 10.54, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

> A 2013-04-19 08:15, Jordi Clopes Esteban escrigué:

> Aquests canvis no suposen res per els clients no?
> Doncs es poden anar fent i provant simultàniament, no?
> Jo ho podria fer, però no ho podré provar fins diumenge.
> Si algú ho fa abans ...
> Ho ha de provar algú que tingui accés a un client i al supernode de la
> TorreMaresme per anar fent proves.
>

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                           Enric.

> --
> Creus que la crisi és dolenta?

> [...]

http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]