[MataroSensefils] android i proxy

ivan ivan a rusc.net
div oct 5 12:59:10 CEST 2012

El 5 d’octubre de 2012 12:17, Jordi Català i Vilanova
<jcvpolaco a msn.com>ha escrit:

> [...]
>
> Sé que hi ha altres maneres de connectar-se a guifi, ja sigui amb una VPN
> que no requereix proxy, o a través d'un router  modificat que incorpori
> identificació proxy, però aquest no és el meu cas (no hi ha € ni prous
> coneixements). Jo em connecto a través de guifi i amb proxy.
>
> Bé, esperem que d'aquí un temps els senyors de google entenguin el meu
> problema i el de molta altra gent q es troba amb la mateixa situació que jo.
> * Guifi treballa amb proxys,* igual que moltes altres xarxes d'empreses.
> No sóc l'únic, ni som els únics els que tenim aquest problema amb el proxy.

guifi no treballa amb proxy.
ets tu el que treballa amb proxy.

jo soc usuari de guifi i no utilitzo proxy

en les xarxes de empresa no pots triar si utilitzes proxy o no.
amb guifi si

guifi es: Xarxa Oberta, Lliure i Neutral

> així que, a esperar que algun dia google decideixi obrir els paràmetres de
> configuració de proxy a l'android.
>
> de moment, ara he baixat un altre programa, l'autoproxy, i quan arribi a
> casa provaré a veure si funciona o tampoc. en principi a la informació del
> fabricant diu que si, però ja veurem.
>
> Apali, salut i fem xarxa, q guifi és una gran idea.

*.
Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de
Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105*
 *.
Per esborrar-te de la llista envia un correu * *
llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu*
.