[MataroSensefils] android i proxy

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
div oct 5 12:17:26 CEST 2012

Hola ivan, ja sé que la limitació el té android. Apple en canvi no té aquesta limitació perquè no té capada la configuració amb proxy, igual que tampoc windows ni linux ho té capat.
El problema el tenim els que fem servir android, q ara per ara, aquest servei de proxy i configuració tcp/ip està capat.

per tant, segueixo creient i dient que no és un problema de guifi, sinó tot el contrari, gràcies a guifi tenim moltes altres coses, sinó que és un problema del sistema operatiu dels nostres aparells.

Sé que hi ha altres maneres de connectar-se a guifi, ja sigui amb una VPN que no requereix proxy, o a través d'un router  modificat que incorpori identificació proxy, però aquest no és el meu cas (no hi ha € ni prous coneixements). Jo em connecto a través de guifi i amb proxy.

Bé, esperem que d'aquí un temps els senyors de google entenguin el meu problema i el de molta altra gent q es troba amb la mateixa situació que jo. Guifi treballa amb proxys, igual que moltes altres xarxes d'empreses. No sóc l'únic, ni som els únics els que tenim aquest problema amb el proxy.

així que, a esperar que algun dia google decideixi obrir els paràmetres de configuració de proxy a l'android.

de moment, ara he baixat un altre programa, l'autoproxy, i quan arribi a casa provaré a veure si funciona o tampoc. en principi a la informació del fabricant diu que si, però ja veurem.

Apali, salut i fem xarxa, q guifi és una gran idea.