[MataroSensefils] android i proxy

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dis oct 6 15:12:18 CEST 2012

hola bona tarda de cap de setmana. perdoneu el retard però ahir no vaig poder passar per casa ni mirar el tema de l'autoproxy. però quan ho faci, ja comentaré l'experiència

bé, ja us dic q jo visc a Arenys i per tant, poder compartir l'adsl d'una casa a l'altre, ho veig difícil. Gràcies Jose per l'opció, però arenys el projecte guifi va fracassar, i fer l'enllaç a mataró es complicat pq no hi ha visió directe. tenim un turó o dos al mig.

a mataró hi tinc la meva mare, i als migdies hi vaig i per això vaig entrar a guifi. ho trobo una idea genial, de la qual participo i ajudo amb tot el que puc.

per tant, ara explicats els detalls, com puc fer per tenir una connexió sense proxy? quin cost té si es que n'hi ha?

moltes gracies
fins aviat