[MataroSensefils] proxy i android

ivan ivan a rusc.net
div oct 5 00:03:59 CEST 2012

hola Jordi.

estas confonen les coses.

guifi es una xarxa i android un sistema operatiu, 100% compatibles.
un altre cosa es que el teu android, no funcioni amb proxy, o no totes
les aplicacion funcionin amb proxy.

els proxy es un servei més, dels que hi ha dins de guifi.

jo tinc una tablet android i em funciona totes les aplicacions amb guifi
sense ser root ni admin ni rotejar res.

El 4 d’octubre de 2012 21:42, Jordi Català i Vilanova
<jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

> [...]
> bé, gairebé, pq he aconseguit connectar amb guifi i que el mobil funcioni a mitges.
>
> el primer que he fet és ser superusuari del telèfon, això permet modificar més coses internes de les que permet per defecte l'aparell. (busqueu per internet i trobareu com ser superusuaris del vostre mòbil).
>
> després he instal·lat l'aplicatiu proxydroid, i l'he configurat per fer servir amb guifi. (trobareu la informació a http://www.inforgames.net/files/tutorial%20proxydroid.pdf   )
>
> i llestos. he aconseguit connectar-me a guifi a través del proxy.

estas confós. no et connectes a guifi a traves del proxy.
si no que, et connectes al proxy a traves de guifi.

> però tot això té un problema. he aconseguit enviar whatsapp, però la resta d'aplicatius em segueixen sense funcionar.
> sembla q la resta d'aplicacions no permeten connexio proxy.
>
> bé, a veure si algun guifero em pot ajudar i trobar la solució, així em serviria per comprar una tablet android i fer-la servir amb guifi, ja que son més econòmiques que les ipad, que ja sé q funcionen amb guifi i van de fàbula.
>
> apali, fins aviat.

---
Enviado desde mi samsung galaxy