[MataroSensefils] proxy i android

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dij oct 4 21:42:21 CEST 2012

Hola bona nit a tots els guiferos.
suposo que ja s'ha parlat molt del tema de fer servir guifi i android, i es gairebé impossible.
bé, gairebé, pq he aconseguit connectar amb guifi i que el mobil funcioni a mitges.

el primer que he fet és ser superusuari del telèfon, això permet modificar més coses internes de les que permet per defecte l'aparell. (busqueu per internet i trobareu com ser superusuaris del vostre mòbil).

després he instal·lat l'aplicatiu proxydroid, i l'he configurat per fer servir amb guifi. (trobareu la informació a http://www.inforgames.net/files/tutorial%20proxydroid.pdf   )

i llestos. he aconseguit connectar-me a guifi a través del proxy.

però tot això té un problema. he aconseguit enviar whatsapp, però la resta d'aplicatius em segueixen sense funcionar.
sembla q la resta d'aplicacions no permeten connexio proxy.

bé, a veure si algun guifero em pot ajudar i trobar la solució, així em serviria per comprar una tablet android i fer-la servir amb guifi, ja que son més econòmiques que les ipad, que ja sé q funcionen amb guifi i van de fàbula.

apali, fins aviat.