[MataroSensefils] proxy i android

ivan ivan a rusc.net
div oct 5 00:07:14 CEST 2012

Enviado desde mi samsung galaxy. *des de  guifi*

;-)

El 5 d’octubre de 2012 0:03, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:
> hola Jordi.
>
> estas confonen les coses.
>
> guifi es una xarxa i android un sistema operatiu, 100% compatibles.
> un altre cosa es que el teu android, no funcioni amb proxy, o no totes
> les aplicacion funcionin amb proxy.
>
> els proxy es un servei més, dels que hi ha dins de guifi.
>
> jo tinc una tablet android i em funciona totes les aplicacions amb guifi
> sense ser root ni admin ni rotejar res.
>

> El 4 d’octubre de 2012 21:42, Jordi Català i Vilanova
> <jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

modificar més coses internes de les que permet per defecte l'aparell.
(busqueu per internet i trobareu com ser superusuaris del vostre mòbil).

servir amb guifi. (trobareu la informació a
http://www.inforgames.net/files/tutorial%20proxydroid.pdf   )

> estas confós. no et connectes a guifi a traves del proxy.
> si no que, et connectes al proxy a traves de guifi.

resta d'aplicatius em segueixen sense funcionar.

serviria per comprar una tablet android i fer-la servir amb guifi, ja que
son més econòmiques que les ipad, que ja sé q funcionen amb guifi i van de
fàbula.

Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte
2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu