[MataroSensefils] Problema node matsantbru4

René Vives rene.vives a gmail.com
diu maig 6 11:01:15 CEST 2012

El servidor de gràfiques no actualitza automaticament el llistat de nodes a
graficar amb els nous nodes que es creen.

Més que editar-ho a mà,  crec que és el més facil és fer un *dpkg-reconfigure
snpservices*. Sense canviar els parametres que té i finalment fa un fetch
de l'arxiu mrtg.cfg

El 6 de maig de 2012 10:05, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit: