[MataroSensefils] Problema node matsantbru4

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
diu maig 6 10:05:19 CEST 2012

Hola, bon dia a tots.
Soc en jordi catala, usuari de matsantbru4.
Be, despres de tots aquests mails, que per cert, alguns no he entes res, sobretot el d'en jose, veig que ja grafico, i estic connectat al 99%.

No se qe heu fet, pero moltes gracies.

Una pregunta, hi havia qelcom mal configurat a la meva nanostation o era un problema del servidor de grafiqes?

M'ageadaria saber-ho nomes pel meu propi coneixement.

Moltes gracies!