[MataroSensefils] Problema node matsantbru4

Jose Legido jose a legido.com
diu maig 6 15:57:23 CEST 2012

Bon dia!
Jordi no tenies res configurat malament. Es problema de la
configuració del servidor de gràfiques.
Moltes gràcies per preocupar-te que el teu node estigui ben
configurat. Es molt important que cadascú es preocupi de que el seu
node grafiqui i estigui ben configurat.

Respecte a com funciona el servidor de gràfiques, ho vaig editar a mà
per forçar a que grafiqui.
El servidor de gràfiques si que actualitza automàticament els nodes
que ha de graficar. Cada 30 minuts comprova si té nous nodes per
graficar.
El problema es que es va canviar el servidor de gràfiques i balla una
mica la configuració.

Un dia podíem fer una reunió tècnica i explicar totes aquestes coses
per si algú vol ajudar en tasques més tècniques i de configuració.

SAX!