[MataroSensefils] Apadrinament per nou Supernode al barri de Cerdanyola

dic mar 28 13:27:34 CEST 2012

De lo d'Argentona estic pendent d'anar a la vivenda on posar el supernode
per enllaçar Mataró-Argentona i mirar el material que caldrà.
També estic a l'espera de que gent d'Argentona ens digui com i quan fer la
xerrada.

Jordi

El 28 de març de 2012 12:58, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit: