[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 64, número 34

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim mar 27 22:45:23 CEST 2012

Hola jose, he fet varies proves.

He buscat per internet els routers, i no trobo com configurar pel tema proxy.
A la botiga d'informatica tb ho desconeixen.
Qins routers linksys tenen aquesta funcio? Per buscar-los.
Tambe he provat el punt 3. He canviat el proxy de porta.escorxador.... per el q vas publicar, i no es connecta a internet. Diu q ha estat impossible. Aquest proxy serveix?
Era aixo el q havia de fer? O no?

Lo de proxy socks no sé qè vols dir.

A veure si mho aclareixes.
Gracies

-----Original Message-----

From: llista-request a matarosensefils.net
Sent: 26 Mar 2012 10:00:14 GMT
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Resum de Llista, vol 64, número 34

Envieu les aportacions de Llista a la llista de correu a
        llista a matarosensefils.net

Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web,
aneu a

o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge
amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
        llista-request a matarosensefils.net

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista
        llista-owner a matarosensefils.net

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de
manera que sigui més específica que "Re: Contents of Llista
digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads,
      iphone, mòbils i tablets. (Jose Legido)
   2. Re: problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads,
      iphone, mòbils i tablets. (Joan Jubany i Lorente)
   3. Re: problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads,
      iphone, mòbils i tablets. (Jordi Català i Vilanova)
   4. Re: problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads,
      iphone, mòbils i tablets. (Jose Legido)

Message: 1