[MataroSensefils] Apadrinament per nou Supernode al barri de Cerdanyola

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dic mar 28 12:58:35 CEST 2012

Aquesta opció la veig força interessant. Hi ha algú de Isern que pugui donar més detalls.

Com està lo de l'enllaç amb Argentona?

Gràcies.

Atentament,

Pedro González de la Cruz