[MataroSensefils] Problemes cobertura

diu mar 11 21:51:40 CET 2012

Hola Jordi,

Primer de tot donar-te la benvinguda :-)

Que jo sàpiga a l'Escorxador no li passa res. Si el teu company no té visió
directa a algun supernode ho té bastant fotut per connectar.
A mi se m'acudeixen dues opcions:

1-Organitzar un nou supernode per la zona que sí hi tingui visibilitat fent
una crida per la llista, penjant alguns cartells pel barri, contactant amb
alguna comunitat de veïns interessada, etc

2-L'Esteve ha aconseguit que ens deixin traslladar els equips de la torre
del Maresme a la terrassa de la mateixa Torre del Maresme (mil gràcies per
les gestions Esteve!!!!!) i cap al dissabte que ve volem tornar a deixar
operativa la Torre.

Novament donar-te la benvinguda a la xarxa i disculpa si no et contestem
amb tota la rapidesa que voldríem fer-ho.

Salut!

Jordi

El 10 de març de 2012 17:10, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes