[MataroSensefils] Problemes cobertura

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dis mar 10 17:10:49 CET 2012

Hola bona tarda. Em dic jordi catala i envio aquest mail per fer unes consultes.
Fa uns mesos em vaig adherir a aquesta xarxa a traves del node alamos, i aquest mati he anat a casa un amic meu per veure si ell tambe s'hi pot afegir. Tot i que vivim a 50m d distancia, ell té un edifici alt que li tapa la visio i per tant tot i connectar-se a los alamos, te poca senyal i una connexio molt lenta. Jo en canvi no tinc aquest problema.
La questio es que volia mirar de connectar-me a traves de l'escorxador pero des de dalt del terrat no rebem cap mes senyal de guifi.
Que ha pasat amb l'escorxador?
Ja se que la torre maresme esta ko, pero i la resta? St simo? Cuba?
S'han perdut altres nodes?
Si nomes rebem des de los alamos pero amb molt poca senyal, quina solucio tenim?
Moltes gracies i endavant amb el projecte!