[MataroSensefils] Problemes cobertura

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dll mar 12 08:07:22 CET 2012

Uàu!!!!

Això de la Torre Maresme és una molt bona notícia!!
No conec personalment a l'Esteve, però si reps els mails de la llista:
moltíssimes gràcies!!!! :)

Ah! i hola Jordi!

Apa gent, bon inici de setmana!

El 11 de març de 2012 21:51, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Primer de tot donar-te la benvinguda :-)
>
> Que jo sàpiga a l'Escorxador no li passa res. Si el teu company no té
> visió directa a algun supernode ho té bastant fotut per connectar.
> A mi se m'acudeixen dues opcions:
>
> 1-Organitzar un nou supernode per la zona que sí hi tingui
> visibilitat fent una crida per la llista, penjant alguns cartells pel
> barri, contactant amb alguna comunitat de veïns interessada, etc
>
> 2-L'Esteve ha aconseguit que ens deixin traslladar els equips de la torre
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]