[MataroSensefils] usuari connectat per darrera d'un sectorial

Albert Comas albert.comas a gmail.com
div jun 8 21:56:38 CEST 2012

Bona nit!

El node de MatSanSad es va quedar sense senyal amb el canvi de omni (ja és
la segona vegada que li passa!). Es va canviar la omni sense comprovar
després l'impacte en el usuaris que tenien bones connexions. Vam pensar que
s'havien reorientat les antenes i per això vam connectar a la sectorial.
Vam suposar que s'havien orientat les antenes de tal manera que ningú dels
que tenien senyal es quedés sense. Per això, ni vam pensar que enllaçàvem a
la sectorial per darrera ni que això pogués ser perjudicial.

Lògicament en Joan no va rebre els emails preguntant què tal anava la nova
antena, ja que s'havia quedat sense connexió i no podia accedir al correu.
Per sort l'Ivan està sempre molt atent a aquestes coses i s'ha adonat que
la connexió era per darrera i ho ha arreglat. Ivan, gràcies per enllaçar de
nou MatSanSad amb la Omni! Ets un crack!!

Albert

SAX

El 18 de maig de 2012 20:28, Nina González
<ninagonzalezgarcia a hotmail.com>ha escrit: