[MataroSensefils] Donació d'ordinadors de Caixa Catalunya

dis jun 16 10:24:32 CEST 2012

Hola Nina!

Has pogut mirar de fer alguna cosa  per justificar la sol·licitud
d'ordinadors?

Gràcies!

Jordi

El 12 de juny de 2012 15:03, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes