[MataroSensefils] usuari connectat per darrera d'un sectorial

ivan ivan a rusc.net
diu jun 10 00:10:20 CEST 2012

no acabo d'entendre aquest correu.
contesto entre línies.

El 8 de juny de 2012 21:56, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha escrit:

> Bona nit!
>
> El node de MatSanSad es va quedar sense senyal amb el canvi de omni (ja és
> la segona vegada que li passa!). Es va canviar la omni sense comprovar
> després l'impacte en el usuaris que tenien bones connexions.

no es veritat, que tingues bona senya, quan vam canviar la omni.
quan vam fer el canvi l'únic node que estava ben connectat abans i despres
era LesVinyes.

no es la segona vegada que es queda sense connexió. l'altre vegada era el
node MatParc <http://guifi.net/node/26179>que es va quedar sense connexió.
¿esta operatiu aquest node? fa molts mesos que no gràfica
<http://guifi.net/guifi/graph_detail?type=pings&node=26179&device=18665>

> Vam pensar que s'havien reorientat les antenes i per això vam connectar a
> la sectorial. Vam suposar que s'havien orientat les antenes de tal manera
> que ningú dels que tenien senyal es quedés sense. Per això, ni vam pensar
> que enllaçàvem a la sectorial per darrera ni que això pogués ser
> perjudicial.

vam preguntar quins usuaris estaven connectats a la omni. i només van
contestar dos persones.

> Lògicament en Joan no va rebre els emails preguntant què tal anava la nova
> antena, ja que s'havia quedat sense connexió i no podia accedir al correu.

es van enviar correus abans de fer el canvi d'antena i en joan.sadurn no va
dir res.

si no tenia accés al correu ¿com va pogué editar la web i canviar la
configuració d'una antena a l'altre?

> Per sort l'Ivan està sempre molt atent a aquestes coses i s'ha adonat que
> la connexió era per darrera i ho ha arreglat.

¿això es ironia?

> Ivan, gràcies per enllaçar de nou MatSanSad amb la Omni! Ets un crack!!

¿continua sent ironia?
jo no he enllaçat el node amb la omni.

es va fer una reunió per parla i intentar solucionar aquest problema, i en
joan.sadurn i/o joan.fum no van vindre.

El 18 de maig de 2012 13:58, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:
¿quant deixi de funcionar la sectorial, ens connectarem a les troncals?
¿o farem quelcom per arreglar-ho?

els usuaris  joan.sadurn i joan.fum ¿esta donat d'alta aquesta llista?

veig que es molt fàcil, criticar el que fan els altres.
¿que has fet tu o en Joan.sadurn?