[MataroSensefils] També problemes amb FTP

Joan Jubany joan7 a jubany.cat
dll gen 30 11:25:34 CET 2012

Salut, companys!

Torno a ser jo.

Ara veig que tampoc em puc connectar per FTP amb el programet Cyberduck (de mac). El proxy FTP que hi tinc posat és 10.139.56.2 port 3128, però em diu "Falló la conexión SOCKS: authentication failed".

Com a proxy SOCKS hi tinc posat 10.139.56.133 pot 1080 (sense autenticació)  i amb altres aplicaicons com el Mail m'ha funcionat sempre.

Sabeu qè faig malament?

Gràcies per endavant i fins aviat.

Joan Jubany