[MataroSensefils] També problemes amb FTP

René Vives rene.vives a gmail.com
dll gen 30 12:49:48 CET 2012

Els proxys de MSF permeten la navegació web (http i https) per als
ports normals (80 i 443 respectivament) és per això que no pots
accedir a port 8443.

A MSF s'ha estat treballant per poder oferir sortides a internet sense
proxy, per tal de no tenir aquestes limitacions de ports. Aquesta és
una alternativa que et podria solbentar el problema.

L'altre és configurar en el navegador i/o client FTP el servidor SOCKs.

Respecte el proxy SOCKS definit, prova de canviar la ip 10.139.56.133
per el domini porta.escorxador.matarosensefils.net; el port el mateix
1080.

Salutacions,

El 30 de gener de 2012 11:25, Joan Jubany <joan7 a jubany.cat> ha escrit: