[MataroSensefils] Problema amb Proxy HTTPS

Joan Jubany joan7 a jubany.cat
dll gen 30 11:16:39 CET 2012

Salut, comanys!

Hem tancat la cooperativa Clic Traç i ara treballo des de casa. Em connecto a internet des de matarosensefils mitjançant la sortida per 10.139.56.2 port 3128

Tinc un  problema. Quan intento accedir a https://jubany.cat:8443 el servidor intermediari no m'ho permet. En canvi, sí que puc entrar a https://jubany.cat. L'adreça acabada amb :8443 és per entrar al pannell de control Plesk del meu servidor on tinc l'hostalatge.

Sabeu per quin motiu passa això?

Apa, trrempats, una abraçada i fins aviat.

Joan Jubany