[MataroSensefils] venc nanostation2

Enric enric a musaik.net
dll gen 30 09:39:25 CET 2012

Al 30/01/12 09:33, En/na carles pons ha escrit:
> Hola a tots. m'he canviat de domicili i em trobo que no necessito la
> nanostation2 algú està interessat a comprar-la?
Salut Carles,

estaria bé que diguéssis si és Nano o Loco, quin model exactament i quin
preu demanes.

Jo vaig intercanviar una Nano5 i després em vaig trobar que era una Loco5.

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc