[MataroSensefils] activació node i usuari

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic gen 4 16:59:19 CET 2012

hola, bona tarda.
després de diferents intents, he aconseguit connectar l'antena a alamos.
el problema estava en el servidor proxy.
hi ha un error en el nom del servidor, i fins que no he trucat als amics de setup (al SAT), no m'ho han pogut resoldre.

finalment he introduit els ports del proxi manualment, 10.139.56.133, i sembla que ja es vulgui connectar a guifi.net
ara només falta que em monotoritzeu el gràfic del meu node-trasto  i m'activeu la compte d'usuari, si es que està tot correcte.

així, espero que trobeu la instal·lació correcte i feu la validació.
moltes gràcies
node:
http://guifi.net/ca/node/44873
MATsantbru4

usuari:
jocavi78.catala

moltes gràcies.
si teniu qualsevol dubte o aclariment, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi.
atentament
jordi català i vilanova