[MataroSensefils] activació node i usuari

ivan ivan a rusc.net
dic gen 4 17:41:30 CET 2012

he aprovat l'usuari.
has de canviar-lo pel el teu nom real "Jordi Catala"
http://guifi.net/ca/guifi/user/12658/edit

El 4 de gener de 2012 16:59, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

>  hola, bona tarda.
> després de diferents intents, he aconseguit connectar l'antena a alamos.
> el problema estava en el servidor proxy.
> hi ha un error en el nom del servidor, i fins que no he trucat als amics
> de setup (al SAT), no m'ho han pogut resoldre.
>
> finalment he introduit els ports del proxi manualment, 10.139.56.133, i
> sembla que ja es vulgui connectar a guifi.net
> ara només falta que em monotoritzeu el gràfic del meu node-trasto  i
> m'activeu la compte d'usuari, si es que està tot correcte.
>
> així, espero que trobeu la instal·lació correcte i feu la validació.
> [...]

ivan a rusc.net
937410461
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.