[MataroSensefils] problemes instal·lació

ivan ivan a rusc.net
dic gen 4 14:00:40 CET 2012

tens la NanoStaion2 al terrat o a la taulada?

entra a la nanostaion2 192.168.1.1 a la pestanya Link
Setup<http://192.168.1.1/link.cgi>hi ha un boto
Select... <http://192.168.1.1/survey.cgi> veuras un llistat, has de buscar
els que comencen per guifi.net mira amb quina senyal el veus "Signal, dBm"
t'has de connectar al que tinguis millor senyal.

El 4 de gener de 2012 13:34, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

>  hola, bon dia a tothom.
> fa una setmana que estic intentant connectar amb guifi, però no he tingut
> èxit.
> he creat el node matsantbru4, he seguit els passos pas per pas, i s'ha
> creat correctament. l'antena nanostation 2 em diu que està connectada, però
> a l'hora d'obrir l'internet explorer o el mozila, no es connecta a la xarxa
> guifi per donar-me d'alta com a usuari.
> l'he esborrat perquè a través del mapa veia que tenia un altre usuari
> davant meu, i que potser podia ser això la causa que a mi no em funcionés i
> [...]

ivan a rusc.net
937410461
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.