[MataroSensefils] TorreMaresme KO

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim feb 21 09:57:55 CET 2012

Moltes gràcies Ivan per la informació i les gestions.

Entenc que el que caldria és buscar una nova ubicació per aquest SuperNode,
oi?

Oferiria el terrat del pis on estic, però crec que no està en un lloc prou
elevat ni "visible".
Algú té idea d'on el podríem situar?

Salut i bon dia!

El 21 de febrer de 2012 9:49, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> el SuperNode MatTorreMaresme esta instal·lat en un pis, que esta tancat i
> en venta.
> no tenim accés.
> endesa ha tallat la llum. no se el motiu. ni ho penso preguntar.
> ja han fet els tràmits per restablí la llum.
>
> no sabem si trigaran un dia o una setmana.
>
> jo no puc fer res més.
> participeu, col·laboreu, autogestioneu.     *llista a matarosensefils.net*<Llista a matarosensefils.net>
>
> El 17 de febrer de 2012 19:58, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
> escrit:

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]